Member details

Freelancers - ZZP-ers - zelfstandigen

Sort by: -Old first- | New first

4 Oct 2006, 17:06
Het lijkt mij leuk en nuttig om te weten waar iedereen mee bezig is in het werkend bestaan.

Ik start maar met mezelf:
Ik ben Maartje en ik woon in Amersfoort. Ik ben zelfstandig communicatietrainer en verhuur mezelf aan opleidingsinstituten en bedrijven.
Ik train mensen (groepen en individuen) op communicatieve vaardigheden en op attitude. Meer informatie vind je op www.maartje.traint.nl

Wie volgt ;-) ??
4 Oct 2006, 18:28
Hoi, ik ben Patricia, ik freelance al drie jaar. In eerste instantie was dat alleen om leuk zakcentje naast mijn studie en andere bijbaantje te verdienen. Vorig jaar juli is daar verandering in gekomen. Met mijn diploma van de School voor Journalistiek in Utrecht op zak, ben ik gaan freelancen en dat doe ik nog steeds. Ik heb onder andere verhalen geschreven voor Flair, Fancy, Yes, Break Out!, SPAM (deed ik veel voor, maar het blad is gestopt ivm tegenvallende resultaten...). Heb laatst tekst geschreven voor Pauze, maar het meeste werk doe ik op dit moment voor: BN/De Stem, Bowling Sport Magazine en Stichting Consortium PGO. Op mijn site www.patriciaderyck.nl staan voorbeelden.
7 Oct 2006, 11:31
Dank je wel Maartje voor het initiatief van deze voorstel ronde :-)

Doetinchem is mijn uitvalsbasis en ik werk vanuit huis. Sinds kort bezig als full time zelfstandige. Maar al wel sinds 2002 aan de slag als deeltijd ondernemer. Nu positioneer ik mijzelf als freelance verkoop en marketing en geef hiermee ook training/workshops over verkoop en (interactieve) marketing, zie www.ernohannink.nl voor meer achtergrond.

Verder ben ik zeer actief op het internet met webloggen (bijvoorbeeld www.enthousiasmeren.nl) en interactief netwerken. Je kunt je eigen netwerk uitbreiden door je bijvoorbeeld met mij te verbinden op LinkedIn of OpenBC en natuurlijk hier op Hyves... :-)
13 Oct 2006, 08:04