Member details

Freelancers - ZZP-ers - zelfstandigen

Sort by: -Old first- | New first

4 Oct 2006, 17:06
Het lijkt mij leuk en nuttig om te weten waar iedereen mee bezig is in het werkend bestaan.

Ik start maar met mezelf:
Ik ben Maartje en ik woon in Amersfoort. Ik ben zelfstandig communicatietrainer en verhuur mezelf aan opleidingsinstituten en bedrijven.
Ik train mensen (groepen en individuen) op communicatieve vaardigheden en op attitude. Meer informatie vind je op www.maartje.traint.nl

Wie volgt ;-) ??
4 Oct 2006, 18:28
Hoi, ik ben Patricia, ik freelance al drie jaar. In eerste instantie was dat alleen om leuk zakcentje naast mijn studie en andere bijbaantje te verdienen. Vorig jaar juli is daar verandering in gekomen. Met mijn diploma van de School voor Journalistiek in Utrecht op zak, ben ik gaan freelancen en dat doe ik nog steeds. Ik heb onder andere verhalen geschreven voor Flair, Fancy, Yes, Break Out!, SPAM (deed ik veel voor, maar het blad is gestopt ivm tegenvallende resultaten...). Heb laatst tekst geschreven voor Pauze, maar het meeste werk doe ik op dit moment voor: BN/De Stem, Bowling Sport Magazine en Stichting Consortium PGO. Op mijn site www.patriciaderyck.nl staan voorbeelden.
7 Oct 2006, 11:31
Dank je wel Maartje voor het initiatief van deze voorstel ronde :-)

Doetinchem is mijn uitvalsbasis en ik werk vanuit huis. Sinds kort bezig als full time zelfstandige. Maar al wel sinds 2002 aan de slag als deeltijd ondernemer. Nu positioneer ik mijzelf als freelance verkoop en marketing en geef hiermee ook training/workshops over verkoop en (interactieve) marketing, zie www.ernohannink.nl voor meer achtergrond.

Verder ben ik zeer actief op het internet met webloggen (bijvoorbeeld www.enthousiasmeren.nl) en interactief netwerken. Je kunt je eigen netwerk uitbreiden door je bijvoorbeeld met mij te verbinden op LinkedIn of OpenBC en natuurlijk hier op Hyves... :-)
13 Oct 2006, 08:04
Hallo, Ik ben Josine, ben pas net begonnen als freelancer. Ik werk als (executive) searcher en verhuur mezelf aan headhunters die zelf (tijdelijk) een tekort aan searchcapaciteit hebben. Ook ik werk veel met LinkedIn en OpenBC. Een eigen website moet nog aan gewerkt worden!
18 Oct 2006, 17:06
Hoi ik ben Petra ik ben pas begonnen als freelance tekstschrijver. Daarnaast werk ik parttime voor een huis-aan-huisblad in Tilburg. Kijk voor meer informatie eens op www.chapeautekstbureau.nl
24 Oct 2006, 13:50
Ik ben Marijke, woon in Amsterdam en werk sinds september voor mezelf als tekstschrijver, naast mijn parttime baan als subsidiewerver. Ik schrijf vooral korte zakelijke teksten voor website en folder, maar redigeer ook langere stukken als nota's, projectvoorstellen en onderzoeken. Website wordt nog aan gewerkt!
5 Nov 2006, 17:34
Hoi, mijn naam is Niels Arts,

Na mijn opleiding geschiedenis ben ik eind 2004 ben ik begonnen met het schrijven van artikelen voor allerlei tijdschriften. Inmiddels zijn mijn werkzaamheden wat uitgebreider: ik ben een bedrijfje gestart waarbij ik probeer opdrachten te zoeken voor andere jonge freelancers (op het gebied van tekst, vormgeving, webdesign, e.d.) Inmiddels bestaat het bijna een half jaar en begint het te lopen...

Kijk maar eens op www.artsmedia.nl

Groeten,
Niels
12 Nov 2006, 22:02
Leuk om te lezen waar jullie je mee bezig houden! Ikzelf ben freelance communicatie adviseur en verhuur mezelf aan (rijks)overheden voor projecten op het gebied van strategisch advies, projectmanagement, procesmanagement, verbetertrajecten etc.
Zie ook: www.limiete.eu :-)
29 Nov 2006, 22:44
Hoi,

Ik ben Erik. Ik werk al 6 jaar als zelfstandige. Ik werk 3 dagen bij een GGZ instelling als begeleider in loondienst. 2 dagen werk als zelfstandige. Eerst 4 jaar als klusjesman/uitzendkracht en nu als jobcoach bij een reintergratiebedrijf. ook werk ik 1 middag in de week als begeleider via PGB.

Gr. Erik
30 Nov 2006, 23:41
Hallo, ik ben Percy. Ik ben beëdigd vertaler Engels en dit doe ik sinds anderhalf jaar als freelancer naast mijn parttime baan. Met ingang van 1 augustus ga ik me fulltime op mijn vertaalwerk richten.

Kijk voor meer informatie op mijn website: www.pb-vertalingen.com
28 Dec 2006, 08:55
Maartje alsof je mijn gedachten kan lezen.

ik wilde al zo'n dergelijke vraag stellen aan alle leden hier!!

Voorstellen:

Mijn naam is Martin
woonachtend in Noord-Holland in Heerhugowaard.

op dit moment ben ik 40uur in loondienst, en mijn ambitie is om binnen drie jaar hieruit te breken en mijn eigen baas te worden.

ik ben een amateur fotograaf/ en doe dit al 8 Jaar. Op het werk word ik als huisfotograaf benoemd en schiet ik verschillende settings als bijeenkomsten en evenementen die bij ons worden gehouden ( kosteloos althans voorlopig )

In mijn familie hou ik alle verjaardagen bij en jubileums, mijn familie is hier erg enthousiast over en kent mij niet anders dan met een camera in de pose-houding.

ik sta nu op de wachtlijst in mijn stad om voor de koerier ( een wijkkrant ) uit te komen om als men mij nodig heeft reportages te verslaan in de toekomst. ( dan wel betaald )

verder versla ik ook activiteiten die op de school van mijn kiddies ge-organiseerd worden.

mijn website hoop ik per 1mei2007 actief te gaan gebruiken voor fotograaf doeluiteinden.

tot zover wie ik ben ,

greetz Martin
29 Dec 2006, 20:45
Leuk om al die verschillende verhalen te lezen. Ik ben Saskia en woon sinds kort in Meppel. Ik ben bouwkundig ingenieur en vertaler Engels. Sinds 2002 heb ik als zzp-er mijn eigen vertaalbureau. Ik doe ook veel freelance werk voor andere vertaalbureaus, omdat als ondernemer ook een goede vertaler wil blijven! En ik vind het veel te leuk om het te laten.

Mijn vertaalbureau heet Word-ing en je kunt natuurlijk altijd even op mijn website kijken http://www.word-ing.nl
Tegenwoordig bied ik naast Engels ook andere West-Europese werktalen.

Op hyves ben ik nog niet zo lang actief, maar heb hier al wel weer nieuwe vrienden gemaakt.

Groetjes,
Saskia

12 Jan 2007, 18:22
Hallo, ik ben Ton.

Sedert 1 januari van dit jaar ben ik al als zelfstandig ondernemer werkzaam. Daarvoor had ik bij een accountantskantoor gewerkt, maar eigenwijs als ik ben, vond ik dat ik het beter en zeker ook goedkoper kon.
Nu verzorg ik dus al 13 jaar de financiële administratie van bedrijven.
Bij een aantal grote klant doe ik dit bij hun op kantoor, en een aantal verzorg ik van huis uit.
Nu werd dit van huis uit verzorgen steeds mmer, daarom heb ik vanaf 1 januari van dit jaar een kantoorruimte gehuurd bij een klant van mij.

13 Jan 2007, 00:38
Hallo, ik ben Emile,

Eigenlijk pas vandaag ontdekt dat Hyves ook een zakelijke kant heeft. Erg leuk!

Ik was tot enkele maanden geleden werkzaam als operationeel directeur bij Sento (www.sento.com) en heb na lang twijfelen toch de stap genomen om voor mijzelf te beginnen. De komende maanden moet dit meer vorm krijgen, maar het begin is er (www.younify.nl)!

Ik wil mij bezig gaan houden met het ondersteunen van starters, het mkb en sportverenigingen bij het implementeren van hun internetoplossingen. Met name de potentie van e-commerce onder de aandacht brengen van de kleine ondernemer vind ik razend interessant.

Ik focus mij met name op die diensten die on-line te leveren zijn, aangezien ik van plan ben met mijn familie over 5 maanden naar Oostenrijk te verhuizen ( mijn vrouw is Oostenrijkse en mist de bergen een beetje :-)

gr,

Emile

18 Jan 2007, 16:14
Hallo !

Ik ben Rens, woon in Rotterdam. In 2000 ben ik mijn eenmanszaak begonnen. De eerste drie jaar vrijwel alleen opdrachten in eigen beheer gedaan. Van mooie websites tot administratiesystemen voor o.a. een basisschool en een huisarts.
Langzamerhand ben ik in het freelancers-bestaan gerold.
Dit begon na een langdurige opdracht bij ENECO Energie in Rotterdam. Daar heb ik een kennismanagementsysteem gebouwd voor ca. 4000 gebruikers en wat andere ondersteunende intranet-applicaties.

Mijn laatste project was voor een hele leuke websitebouw-club in Den Haag, Q42, waar ik mee heb gewerkt aan de site van Vacanceselect(.nl)

Ik heb een goed oog voor gebruiksvriendelijkheid; het zo gemakkelijk mogelijk maken voor de eindgebruiker van een computerprogramma of website. Daarbij moet het ook goed ogen, dan is het nog leuk om te gebruiken ook.

Ik programmeer al een jaar of 8 en dat doe ik nu zo'n 4 jaar in de .Net
omgeving. Waarbij de nadruk ligt op ASP.Net ivm ontwikkeling voor intranet / internet.

Ik vindt dit werk hartstikke leuk en geniet van mijn freelancers bestaan !

Succes voor iedereen !
Mijn website komt eraan !

Subject Started by  Replies   Last 
Henzzz Fotografie
0 22 Aug, 09:48
Ilse / Fun & Party Match
2 19 Aug, 12:38
Jeannette Quakkelaar-Galerie AQunst
0 17 Aug, 14:54
Maartje
120 17 Aug, 14:07
Romano Sandee